Dave goes Australia

Time to say good bay Englisch school Byron Bay

{ 12:09, 5 November 2006 } { 1 Kommentare } { Link }

Time to say good bay Englisch school Byron Bay

Am Fritig han ech min letschti Schueltag gha. Zum Abschluss han ech es Lied gsunge vor de ganze Schuel. Es haed g'heisse "time to say good bay". D'Leut haends natuerlich de hammer g'funde. Mit grossem Stolz han ech au doerfe mis Diplom entgegeneh, han 98% Aweseheit gha. Aber au d' Jacqueline haed so viel g'schafft, weis zwar ned gnau wieso :-)

Seit gester bin ech jetzt in Brisbane. Alles esch packt ond mir sind startklar foer eusi grossi Reis. Heut goend mir nach Noosa, vo dete aus started mir morn euse dreitaegige Trip auf  Fraser Island. Da mir jetzt gemeinsam unterwegs sind, werded mir nur no de Blog vo de Jacqueline (www.chblog.ch/jacqueline) aktuallisiere. Mir woensched euch ide Schwiiz ganz en schoeni Ziit ond viel Schnee......

Bis bald, liebi Gruessli Dave und Jacqueline

 



und scho weder e woche verbie!!!!!!!!!

{ 06:39, 20 October 2006 } { 2 Kommentare } { Link }

und scho weder isch e woche verbie!!!!!!!!!

ciao zaeme

so und scho isch weder e woche verbie. d'schuel isch die woche wuerklich sehr spannend und intresant gsi. hoet am nachmittag haend alli studente oepis wo tueppisch fuer ihres land isch muesse koche. wie ehr ja alli wuessed chan ich ja gar ned koche, also bin ich in supermarkt gange ha es paar sorte suisse chees und lindt schoggi kauft und han es wunderschoens suisse plaetli zaemegstellt. mis plaetli isch denn natuerlich au voll de renner gsi und ich ha mi erst no guet us de affere zoge. (danke a dere stell im mami und de silvia wo di hei immer so guet koched fuer mich)

hoet abig isch es BBQ i de schuel, das isch immer mega lustig, freu mi jetzt scho. morn am morge (6:30) gang ich mit em bus uf brisbane go d'jacqueline bsueche darum wird ich hoet abig ned all zu lang mache.

jetzt han ich nur no zwei woche in byron bay und den muess ich das wunderschoene doerfli leider scho verloh. bis jetzt esch es en absolut geili zit gsi do und ich ha jedi minute choene gnuesse. es duet mir jetzt scho weh wenn ich i es paar taeg mini neue fruende und die wunderschoeni gaegend muess verloh.

das waers fuer de moment, ich wuensch euch ganz es schoens und erholsams (bsonders allne A&W ler) weekend.

bis bald liebi gruess dave

Ps: danke fuer alli eintraege i min blog, ich freu mi natuerlich immer wenn ich wider oepis vo euch ghoere.

 



Lebenszeichen aus byron bay

{ 06:19, 13 October 2006 } { 1 Kommentare } { Link }

LEBENSZEICHEN AUS BB

Hallo leute, scho sind 5 woche ume und in BB esch immer no alles bestens. i de schuel lauft alles wie am schnuerli aber ich muess scho saege ich freu mi jetzt scho uf de letschdi schueltag. ich lerne zwar viel aber es isch doch jede tag chli s'glieche. wenn ich am obig use gang sinds au immer di glieche pubs, bars, oder discos. d'moeglechkeite sind chli begrenzt, es esch halt kei grossstadt. s'wetter isch die woche au ned ganz so guet gsi, dafuer soetis jetzt am wuchenend dafuer mega schoen werde (au ned schlecht). letscht wochenend isch mich d'jacqueline vo brisbane cho bsueche, ich glaube es haet ihre recht guet gfalle in BB. no 3 woche schuel und nachher choend mir den endlich richtig ferie mache, ich freu mi uf jedefall scho jetzt mega druf.

also liebi fruende, ich wuensche euch ganz e schoens wochenend und bis bald

gruess dave

 



{ 02:00, 30 September 2006 } { 5 Kommentare } { Link }

hallo liebe bloggers

ich wot euch nur churz informiere das do in byron bay alles super esch und ich mich mega wohl fuehle. jetzt sind scho 3 woche vo de schuel verbie und ich han s'gfuel ich bin erst gester ah cho. i de schuel laufts au immer besser, naechst woche werde mir den en grosse test ha, na ja, mal luege was ich scho alles glernt han :-) gester abig haend mir a de schuel es grosses bbq mit live musik gha, es esch echt mega cool gsi. 
hoet wird ich min tag am strand verbringe und am abig gang i mit em aiden a es fussball spiel in lissmore (ca. 40min mit em auto) s'guete a dem weekend esch, dass ich am montag kei schuel ha, ich glaube es esch queens geburtstag (nationalfeiertag) das heist ich han es schoen lags wochenend vor mir, juhui.
so wies usgseht, chunt mich naechst wuchenend d'jacqueline cho bsueche, ich hoffe das klappt, ich wuerd mich uf jedefall mega freue.
also ich wuensch euch di hei ebefalls ganz es schoens und erholsams wochenend.
bis bald liebi gruess dave


{ 06:26, 25 September 2006 } { 2 Kommentare } { Link }

hallo liebe freunde und kollegen, hier endlich die ersten bilder aus byron bay.

links die kueche und der wohnraum und rechts mein luxusbett (180x90) das zimmer ist wie immer ordentlich aufgeraeumt!!!

bild links aiden mein homestayvater und rechts shimpei aus japan mein mitbewohner

links mein schulzimmer und rechts das gesamte schulgebaeude

meine klasse, man beachte 9 frauen + dave

so das isch es fuer de moment, jetzt sind scho zwei woche vo de schuelzit verbie und ich muess saege zit goht vertami schnell verbie do in byron bay. zum surfe bin ich leider immer nonig cho aber mal luege vielicht naechst woche. ich wuensch euch i de schwiz ganz e schoeni zit, bis bald gruess dave 

 



{ 09:33, 15 September 2006 } { 1 Kommentare } { Link }

hello to all friends in switzerland

so jetzt hanis au no gschaft, endlich min erste bietrag us byron bay. ich muess scho saege, das ganze esch scho chli astrengender as ich mir das vorgstellt han. grad am erste schueltag (11.09) han ich en ca. 2h itritstest gmacht. zu minere ueberaschig haend die mich grad i di zweithoeschti klass i teilt. zerst hani no denkt das isch cool doch jetzt nach de erste wuche muesi saege es isch eigentlich meh astrengend als cool. ich ha den d'lehrerin gester nomel g'fraget ob das so wuerklich ok isch, sie haet gseit ich sigi scho am richtige ort. momentan muess ich ca.1-2 h homeworks pro tag mache, ja no wenigstens hani mer den au s'bier im pub verdient. apropo pub, ich muess saege s'ganze nachtlebe und d'atmosphaere do isch super. ich ha scho mega viel luet us de ganze welt kenne glernt (japan, korea, spanie, brasilie usw.)  

mini gasteltere d'maree und de aiden sind mega lieb. wenn ich di hei bin redet sie viel mit mir und helfet au bi de husufgabe (si sind beides lehrer) da ich ihne sehrwahrschindlich au sehr sympatisch bin macht d'maree mir sogar mini woesch, cool oder?

i de freizit han ich bis jetzt nonig sehrviel ufregents erlebt, ich bin go beachvolley spiele, bike, han mini australischi handynummere gloest und es bike gmietet. momentan isch leider s'wetter au ned so guet, meistens bewoelkt und rege. bis jetzt esch es erst a eim tag richtig schoen gsi. d'temperatur ca bi 20 grad c.

ab naechster oder uebernaechte woche wot ich mis gloeck den au bim surfe probiere.

so das waers jetz gsi fuer de moment. ich wuensch allne im gschaeft e schoens und erholsams wuchenend und dene vom handball viel erfolg bim erste spiel.

bis bald liebi gruess dave.

fotos folgen.....



We are in Singapore

{ 08:41, 8 September 2006 } { 2 Kommentare } { Link }

Hallo zusammen!

 

Nachdem wir uns am Flughafen Zuerich von unseren Muettern sowie Chantal und Josy verabschiedet haben, sind wir nach dem 12 Stunden Flug gut in Singapore ( Ortszeit 07.00)angekommen.

Wir haben nur kurz unser Gepaeck abgeladen und haben uns sofort auf den Weg gemacht, die Stadt zu besichtigen.  z.B. Orached Road, Night Safari, Sentosa, etc, etc....

Es geht uns sehr gut, liebe Gruesse aus Singapore, Jacqueline und Dave



{ 03:00, 5 September 2006 } { 1 Kommentare } { Link }

Sooo der countdown läuft, fertig gearbeitet für dieses jahr, morgen um 13:30 uhr heisst es abschied nehmen von der schönen schweiz und rein ins abenteuer downunder. an dieser stelle möchte ich mich noch einmal bei allen bedanken die mir diese reise ermöglicht haben. allen voran natürlich mami und papi aber natürlich auch meinen arbeitskollegen.

bild: karte auf englisch (habe ich noch nicht vertanden) und glücksbringer (wird vorne aufs surfbrett geklebt, für de big walls eh waves) von meinen arbeitskollegen.

 

also bis bald und e schöni zit gruess dave

 

hier noch ein paar fotos von unserem abschlussfest 



Dave goes Australia

{ 08:00, 30 August 2006 } { 1 Kommentare } { Link }

liebe freunde und kollegen, bald ist es soweit, am 6. september 2006 werde ich die schweiz für vier monate in richtung australien verlassen. 

auf dieser page versuche ich, mit kleinen einträgen und  fotos ein paar impressionen meiner reise nach hause zu senden.

Wie gesagt, am 6. September geht es mit der singapore airlines (boing 747) via singapour und brisbane nach byron bay.

byron bay ist ein badeort an der nordostküste des australischen bundesstaates new south wales mit rund 22.000 einwohnern und liegt am östlichsten punkt des australischen festlandes (cape byron), ca. 800 km nördlich von Sydney und 200 km südlich von Brisbane.

fortsetzung folgt.....

 



Über mich

Startseite
über mich
Archiv
Freunde
Mein Fotoalbum

Links

Handball SC-Siggenthal
Wetter Byron Bay

Kategorien

Australien Reisen
Australien Schule

Neue Einträge

Time to say good bay Englisch school Byron Bay
und scho weder e woche verbie!!!!!!!!!
Lebenszeichen aus byron bay
Unbenannt
Unbenannt

Freunde

Tony
rafi
Jacqueline